Auditor pentru sistem de management al serviciilor conform ISO/IEC 20000-1:2018 si ISO 19011:2018

Denumire curs

zile

Auditor pentru sistem de management al serviciilor conform ISO/IEC 20000-1:2018 si ISO 19011:2018

Perioada si loc de desfasurare

 

Online

Obiective

Obtinerea si dezvoltarea competentelor generale si specifice unui auditor in domeniul managementului serviciului:
• Intelegerea cerintelor standardului ISO 20000-1:2018 privind aspectele de urmarit de catre auditori;
• Intelegerea cerintelor standardului ISO 19011:2018 in contextul auditurilor desfasurate conform ISO 20000-1:2018;
• Gandirea bazata pe risc transpusa in programarea, planificarea si efectuarea auditurilor;
• Planificarea, efectuarea si raportarea auditului avand in vedere riscurile si necesitatile utilizatorilor/beneficiarilor rezultatelor auditurilor;
• Competenta si evaluarea auditorilor;
• Evaluarea conformitatii si a eficacitatii sistemului de management;
• Lucrul in echipa.

Grup tinta

Orice persoana implicata in definirea, planificarea, auditul, implementarea sau gestionarea unui sistem de management al serviciilor (SMS) bazat pe ISO/IEC 20000-1:2018.
• Management executiv;
• Responsabili si specialisti pe probleme privind managementul serviciilor;
• Responsabili implicati in proiectarea, implementarea si gestionarea SMS in cadrul unei organizatii.

Tematica

• Prezentarea sistemului de management conform ISO 20000-1 din punct de vedere al aspectelor ce vor fi urmarite de auditori;
• Prezentarea conceptelor de baza ale sistemului de management al serviciului;
• Studierea cerintelor ISO/IEC 20000-1:2018;
• Prezentarea ISO 19011:2018;
• Managementul programului de audit;
• Planificarea si efectuarea auditului avand in vedere riscurile si necesitatile utilizatorilor/beneficiarilor rezultatelor auditurilor;
• Conducerea unui audit avand in vedere riscurile si necesitatile utilizatorilor rezultatelor auditurilor;
• Monitorizarea performantei auditului si a aplicarii programului de audit;
• Factori de imbunatatire continua a programului de audit si a procesului de audit;
• Competenta si evaluarea auditorilor;
• Studii de caz;
• Testare finala.

Competente dobandite

• intelegerea cerintelor standardului ISO 20000-1:2018 din punct de vedere al aspectelor ce vor fi urmarite de auditori;
• dezvoltarea expertizei inclusiv pentru a adauga valoare procesului de audit;
• sustinerea furnizarii de servicii de inalta calitate in propria organizatie prin operarea unui SMS eficient si conform ISO/IEC 20000-1:2018;
• asimilarea principiilor si practicilor fundamentale de audit referitoare la cerintele ISO/IEC 20000-1 de gestionare a serviciului, astfel incat sa puteti contribui la imbunatatirea continua a afacerii;
• pregatirea pentru audituri de prima, secunda sau terta parte asociate cu SMS-ul organizatiei;
• intelegerea cerintelor standardului ISO 19011:2018;
• gandirea bazata pe risc transpusa in programarea, planificarea si efectuarea auditurilor;
• principii de auditare;
• managementul programului de audit;
• planificarea si efectuarea auditului avand in vedere riscurile si necesitatile utilizatorilor/beneficiarilor rezultatelor auditurilor;
• monitorizarea performantei auditului si a aplicarii programului de audit;
• imbunatatirea continua a programului de audit si a procesului de audit;
• efectuarea auditului si raportarea lui orientat pe valoare adaugata pentru performanta organizatiei;
• competenta si evaluarea auditorilor;
• evaluarea conformitatii si a eficacitatii sistemului de management al serviciului.

    Prin trimiterea acestui formular dau acordul SRAC pentru utilizarea si prelucrarea datelor mele cu caracter personal conform Regulamentului UE 2016/679 in vederea comunicarii privind activitatile de evaluare a conformitatii (certificare, inspectie, verificare, expertiza tehnica etc.) cat si pentru a primi informatii si comunicari privind activitati conexe acestui domeniu. Aceste date nu vor fi folosite in alte scopuri decat cele descrise mai sus si nu vor fi comunicate catre terti decat in cazurile cerute de lege.