Denumire curs
zile
Auditor pentru sistem de management al serviciilor conform ISO/IEC 20000-1:2018 si ISO 19011:2018
Perioada si loc de desfasurare
Online
Obiective
Obtinerea si dezvoltarea competentelor generale si specifice unui auditor in domeniul managementului serviciului:
• Intelegerea cerintelor standardului ISO 20000-1:2018 privind aspectele de urmarit de catre auditori;
• Intelegerea cerintelor standardului ISO 19011:2018 in contextul auditurilor desfasurate conform ISO 20000-1:2018;
• Gandirea bazata pe risc transpusa in programarea, planificarea si efectuarea auditurilor;
• Planificarea, efectuarea si raportarea auditului avand in vedere riscurile si necesitatile utilizatorilor/beneficiarilor rezultatelor auditurilor;
• Competenta si evaluarea auditorilor;
• Evaluarea conformitatii si a eficacitatii sistemului de management;
• Lucrul in echipa.
Grup tinta
Orice persoana implicata in definirea, planificarea, auditul, implementarea sau gestionarea unui sistem de management al serviciilor (SMS) bazat pe ISO/IEC 20000-1:2018.
• Management executiv;
• Responsabili si specialisti pe probleme privind managementul serviciilor;
• Responsabili implicati in proiectarea, implementarea si gestionarea SMS in cadrul unei organizatii.
Tematica
• Prezentarea sistemului de management conform ISO 20000-1 din punct de vedere al aspectelor ce vor fi urmarite de auditori;
• Prezentarea conceptelor de baza ale sistemului de management al serviciului;
• Studierea cerintelor ISO/IEC 20000-1:2018;
• Prezentarea ISO 19011:2018;
• Managementul programului de audit;
• Planificarea si efectuarea auditului avand in vedere riscurile si necesitatile utilizatorilor/beneficiarilor rezultatelor auditurilor;
• Conducerea unui audit avand in vedere riscurile si necesitatile utilizatorilor rezultatelor auditurilor;
• Monitorizarea performantei auditului si a aplicarii programului de audit;
• Factori de imbunatatire continua a programului de audit si a procesului de audit;
• Competenta si evaluarea auditorilor;
• Studii de caz;
• Testare finala.
Competente dobandite
• intelegerea cerintelor standardului ISO 20000-1:2018 din punct de vedere al aspectelor ce vor fi urmarite de auditori;
• dezvoltarea expertizei inclusiv pentru a adauga valoare procesului de audit;
• sustinerea furnizarii de servicii de inalta calitate in propria organizatie prin operarea unui SMS eficient si conform ISO/IEC 20000-1:2018;
• asimilarea principiilor si practicilor fundamentale de audit referitoare la cerintele ISO/IEC 20000-1 de gestionare a serviciului, astfel incat sa puteti contribui la imbunatatirea continua a afacerii;
• pregatirea pentru audituri de prima, secunda sau terta parte asociate cu SMS-ul organizatiei;
• intelegerea cerintelor standardului ISO 19011:2018;
• gandirea bazata pe risc transpusa in programarea, planificarea si efectuarea auditurilor;
• principii de auditare;
• managementul programului de audit;
• planificarea si efectuarea auditului avand in vedere riscurile si necesitatile utilizatorilor/beneficiarilor rezultatelor auditurilor;
• monitorizarea performantei auditului si a aplicarii programului de audit;
• imbunatatirea continua a programului de audit si a procesului de audit;
• efectuarea auditului si raportarea lui orientat pe valoare adaugata pentru performanta organizatiei;
• competenta si evaluarea auditorilor;
• evaluarea conformitatii si a eficacitatii sistemului de management al serviciului.