Denumire curs
3 zile
Auditul de produs/serviciu
Perioada si loc de desfasurare
Online
Obiective
Cresterea performantei produsului/ serviciului prin:
– furnizarea de informatii obiective referitoare la produs/ serviciu prin:
– aplicarea ciclului PDCA
– abordarea procesuala
– realizarea produsului/ serviciului
– conformarea produsului/ serviciului cu cerintele impuse
– imbunatatirea continua
– tratarea riscurilor si oportunitatilor
– formarea de auditori competenti cu specific pe produs/ serviciu
– oportunitati de dezvoltare profesionala a auditorilor competenti si cu experienta
Grup tinta
– Manageri productie
– Auditori interni SM
– Specialisti in diferite procese de fabricatie
– Inspectori calitate
– Project manageri
– Inspectori ai diferitelor organisme de control
– Auditori SM de secunda/ terta parte
Tematica
-Notiuni principale despre structura procesuala a unui produs/serviciu
-Notiuni principale despre audit
-Tipuri de audit de produs/ serviciu: intern, secunda parte, terta parte
-Planificarea auditului
-Efectuarea si raportarea auditului
-Monitorizarea performantei auditului
-Imbunatatire continua a procesului de audit
-Ajutor practic (lectii invatate)
-Studii de caz audit de produs/serviciu.
Competente dobandite
– Insusirea competentelor de a adauga valoare prin audit a produselor/serviciilor
– Aplicarea procedurilor, metodelor si a criteriilor de audit
– Planificarea si conducerea auditului
– Elaborarea rapoartelor de audit
– Raportarea rezultatelor aplicarii unui program de audit, analiza si imbunatatirea acestuia
– Evaluarea conformitatii si a eficacitatii actiunilor stabilite; imbunatatirea continua