Denumire curs
4 zile
Manager in domeniul calitatii conform ISO 9001:2015
Perioada si loc de desfasurare
15 – 18.04.2024
Online
05 – 08.08.2024
Online
Obiective
● Imbunatatirea performantei cheie a organizatiei prin utilizarea unor modele de abordare a managementului si a managementului calitatii simple, usor de inteles si aplicat cu productivitate ridicata in decizia manageriala
● Cresterea abilitatilor manageriale in planificarea, monitorizarea si imbunatatirea performantei cheie a organizatiei (se vizeaza productivitatea si profitabilitatea)
● Constientizarea importantei lucrului in echipa si a conceptului de ,,Leadership,,
● Constientizarea importantei si a impactului calitatii asupra unei organizatii de succes
Grup tinta
● Top management
● Functii relevante management care administreaza un proces sau seturi de procese din cadrul SMC
● Responsabili cu proiectarea, implementarea, mentinerea si imbunatatirea sistemelor de management ale calitatii
● Auditori si evaluatori
● Alte persoane interesate din cadrul organizatiei
Tematica
● Leadership-ul calitatii in cadrul unui sistem de management
● Prezentarea unui SMC orientat pe rezultate si imbunatatirea continua, aplicarea orientarilor principale conform ISO 9001: 2015
● Evaluarea si tratarea riscurilor la nivel de SMC si de procese operationale
● Utilizarea PDCA pentru cresterea eficacitatii proceselor si SMC
● Utilizarea proceselor pentru realizarea continua a obiectivelor SMC
● Prezentarea metodelor si tehnicilor de control, analiza si imbunatatire continua a SMC si a proceselor sale
● Proiectarea si implementarea unui sistem de feedback eficace in ceea ce priveste raportarea, analiza rezultatelor si imbunatatirea continua a SMC
● Tinerea sub control a schimbarilor si a modificarilor SMC si a proceselor sale
Competente dobandite
● Conducerea unui SMC si imbunatatirea continua a acestuia
● Cresterea abilitatilor de lucru in echipa si aplicarea “leadership” in intreaga organizatiei
● Evaluarea si tratarea riscurilor la nivelului unui SMC si a proceselor sale
● Coordonarea programului de audit la nivel de organizatie
● Evaluarea conformitatii si a eficacitatii proceselor si a SMC
● Imbunatatirea indicatorilor de performanta la nivel de organizatie prin utilizarea SMC si a proceselor sale