Rezolvarea problemelor de calitate / Quality Control Story (QC Story)

Denumire curs

3 zile

Rezolvarea problemelor de calitate / Quality Control Story (QC Story)

Perioada si loc de desfasurare

 

Online

 

Lector – Loncea Emilian

Obiective

– Formarea unei vederi de ansamblul asupra QC Story, ca metoda de rezolvare a problemelor de calitate (Istoricul etapelor);
– Valorificarea, in cunoştinţa de cauza, cu mult curaj, a experientei castigate;
– Capitalizarea ”in timp” a experientei si imbogatirea acesteia;
– Imbunatatirea abilitatilor de analiza si cultura PDCA;
– Reducerea timpului de punere in aplicare a actiunilor corective si a sugestiilor de imbunatatire.

Grup tinta

– Top si middle management;
– Management care administreaza un process sau mai multe procese din cadrul organizatiei;
– Responsabili cu proiectarea;
implementarea, mentinerea si imbunatatirea sistemelor de management din cadrul organizatiei;
– Alte persoane interesate din cadrul organizatiei.

Tematica

– Importanta comunicarii si mediatizarii metodelor si tehnicilor statistice, inclusiv a bunelor practici;
– QC Story, scurt istoric in contextul imbunatatirii continue;
-Abordarea sistemului de productie, integrand calitatea;
– QC Story, filosofia rezolvarii rapide si eficace;
– Abordare tip PDCA, in 9 pasi, pentru un microproiect coerent;
-Puncte cheie: respectarea etapelor si necesitatea abordarii pro-active.

Competente dobandite

– Intelegerea modului de aplicare a QC Story la locul vostru de munca;
– Gasirea raspunsurilor la orice intrebare specifica metodei QC Story;
– Imbunatatirea abilitatilor analitice a personalului din organizatie;
– Gestionarea timpului de aplicare a sugestiilor de imbunatatire;
– Cresterea nivelul de actiune al cursantului in controlul proceselor.

    Prin trimiterea acestui formular dau acordul SRAC pentru utilizarea si prelucrarea datelor mele cu caracter personal conform Regulamentului UE 2016/679 in vederea comunicarii privind activitatile de evaluare a conformitatii (certificare, inspectie, verificare, expertiza tehnica etc.) cat si pentru a primi informatii si comunicari privind activitati conexe acestui domeniu. Aceste date nu vor fi folosite in alte scopuri decat cele descrise mai sus si nu vor fi comunicate catre terti decat in cazurile cerute de lege.