Denumire curs
3 zile
Rezolvarea problemelor de calitate / Quality Control Story (QC Story)
Perioada si loc de desfasurare
Online
Lector – Loncea Emilian
Obiective
– Formarea unei vederi de ansamblul asupra QC Story, ca metoda de rezolvare a problemelor de calitate (Istoricul etapelor);
– Valorificarea, in cunoştinţa de cauza, cu mult curaj, a experientei castigate;
– Capitalizarea ”in timp” a experientei si imbogatirea acesteia;
– Imbunatatirea abilitatilor de analiza si cultura PDCA;
– Reducerea timpului de punere in aplicare a actiunilor corective si a sugestiilor de imbunatatire.
Grup tinta
– Top si middle management;
– Management care administreaza un process sau mai multe procese din cadrul organizatiei;
– Responsabili cu proiectarea;
implementarea, mentinerea si imbunatatirea sistemelor de management din cadrul organizatiei;
– Alte persoane interesate din cadrul organizatiei.
Tematica
– Importanta comunicarii si mediatizarii metodelor si tehnicilor statistice, inclusiv a bunelor practici;
– QC Story, scurt istoric in contextul imbunatatirii continue;
-Abordarea sistemului de productie, integrand calitatea;
– QC Story, filosofia rezolvarii rapide si eficace;
– Abordare tip PDCA, in 9 pasi, pentru un microproiect coerent;
-Puncte cheie: respectarea etapelor si necesitatea abordarii pro-active.
Competente dobandite
– Intelegerea modului de aplicare a QC Story la locul vostru de munca;
– Gasirea raspunsurilor la orice intrebare specifica metodei QC Story;
– Imbunatatirea abilitatilor analitice a personalului din organizatie;
– Gestionarea timpului de aplicare a sugestiilor de imbunatatire;
– Cresterea nivelul de actiune al cursantului in controlul proceselor.