Denumire curs
3 zile
Sistem de management al serviciilor conform ISO/IEC 20000-1:2018
Perioada si loc de desfasurare
Online
Obiective
Obtinerea si dezvoltarea competentelor generale si specifice in domeniul managementului serviciului:
• intelegerea cerintelor standardului ISO 20000-1:2018 privind aspectele de urmarit;
• gandirea bazata pe risc transpusa in programarea, planificarea si operationalizarea unui SMS;
• planificarea, efectuarea si raportarea auditului intern;
• competenta si evaluare;
• evaluarea conformitatii si a eficacitatii sistemului de management;
• lucrul in echipa.
Grup tinta
Orice persoana implicata in definirea, planificarea, implementarea sau gestionarea unui sistem de management al serviciilor (SMS) bazat pe ISO/IEC 20000-1:2018:
• Management executiv;
• Responsabili si specialisti pe probleme privind managementul serviciilor;
• Responsabili implicati in proiectarea, implementarea si gestionarea SMS in cadrul unei organizatii.
Tematica
• Prezentarea sistemului de management conform ISO 20000-1;
• Prezentarea conceptelor de baza ale sistemului de management al serviciului;
• Studierea cerintelor ISO/IEC 20000-1:2018;
• Monitorizarea performantei;
• Factori de imbunatatire continua;
• Competenta si evaluare;
• Studii de caz;
• Testare finala.
Competente dobandite
• intelegerea cerintelor standardului ISO 20000-1:2018;
• dezvoltarea expertizei inclusiv pentru a adauga valoare unui SMS;
• sustinerea furnizarii de servicii de inalta calitate in propria organizatie prin operarea unui SMS eficient si conform ISO/IEC 20000-1:2018;
• asimilarea principiilor si practicilor fundamentale referitoare la cerintele ISO/IEC 20000-1 de gestionare a serviciului, astfel incat sa puteti contribui la imbunatatirea continua a afacerii;
• pregatirea pentru audituri de prima parte asociate cu SMS-ul organizatiei;
• monitorizarea performantei;
• imbunatatirea continua;
• efectuarea auditului intern si raportarea lui orientat pe valoare adaugata pentru performanta organizatiei;
• competenta si evaluare;
• evaluarea conformitatii si a eficacitatii sistemului de management al serviciului.